قلب آبی من استقلال

لنگی به ما نمی خوری

فرهاد اسطوره غیرت و همت

فرهاد اسطوره غیرت و همت

شاه ماهی اسطوره غیرت!

شاه ماهی اسطوره همت!

شاه ماهی صبورانه لحظه های سخت را تاب می آورد...

و در دم که فرا خوانده می شود به میدان نبرد, هنرمندانه و شگرف زمین سرد را بهارانه میکند.

شاه ماهی محبوب همیشه!

شاه ماهی مردی از جنس آب و ایینه, ردای آبی عشق بر تن , ساقهایش ستون قهرمانی ,حرفهایش نوید سرزندگی.

سهم ما از تو کاش کمی بیش از این بود....

شاه ماهی فوتبال ایران فرهاد مجیدی...

آهای فرهاد مجیدی شعر تو را اینگونه می خوانم

دستی روی قلب , دستی سمت عشق , پرواز , شوق ,تماشا و بی هنگام زمزمه...                                             فرهاد مجیدی عزیز دوستت داریم به خاطر اینکه روی نیمکت می نشینی و خم به ابرو نمی آوری.

به خاطر اینکه وقتی هم تیمی ات گل می زند تو را در حال شادی در حلقه بچه ها میبینیم.

به خاطر اینکه وقتی به عنوان یار تعویضی به زمین میروی بهترین بازی ات را انجام میدهی بدون اینکه به زمان کمی که در اختیارت گذاشته اند فکر کنی.

به خاطر اینکه همیشه در مصاحبه هایت میگویی به نیمکت نشینی اعتراض ندارم و به نظر کادرفنی احترام میگذاری و تمرینات را بیشتر میکنی. به خاطر اینکه حتی زمانی که در بازی بهترین هستی و هفته بعد نیمکت نشین میشوی و حتی یک دقیقه هم به تو مجال بازی کردن نمیدهند باز هم اعتراض نمیکنی!

به خاطر... به خاطر تعصبی که به تیم داری به خاطر اینکه به خاطر دل ما و خودت در استقلال مانده ای به خاطر اینکه با صبوری ات ما را به صبوری تشویق میکنی به خاطر اینکه مصلحت و آرامش استقلال را به بازی کردن خودت ترجیح میدهی به خاطر اینکه میگویند عشق یعنی ترجیح دادن خواسته معشوق به نیاز خود و تو تفسیر کامل این جمله ای. به خاطر اینکه ... وبه خاطر همین هاست که دوستت داریم به خاطر همین هاست که بازیکن محبوبمان هستی حتی زمانی که سالها در ایران نبودی از محبوبیتت کم نشد.

به خاطر همین هاست که وقتی هواداران در آزادی فریاد میزنند< تو تک ستاره امید مایی آهای فرهاد مجیدی> آنهایی که از آنسوی جعبه جادویی و از فرسنگها دورتر از ورزشگاه آزادی بازی را میبینند با هواداران هم صدا میشوند.

هرگاه که تو گل میزنی و دستت را روی قلبت میگذاری قلب های ما را نیز به لرزه می اندازی فرهاد مجیدی عزیز دوستت دارم و در این روزهای کم تعصبی فریاد میزنم: تو خورشیدی ولی غروب نداری   آهای فرهاد مجیدی                                                                                                                              


برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, ] [ 11:34 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]


چند تا عکس از داش فرهادم

 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, ] [ 20:4 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]